Drömfångare

Fan, vilken mardröm jag hade inatt! Den var så verklig att jag var tvungen att gå upp en stund och fundera på om det verkligen hade hänt. Den innehöll verkligen saker som var väldigt lika hur jag skulle handla i verkliga livet samt följderna av denna handling. Hua! :/ Jag får nog ta och investera i en drömfångare om mardrömmen skulle komma tillbaka. För att ge er en hint om vad mardrömmen handlade om så kan jag ju säga att om ni har sett filmerna "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" och "Wedding crashers" Så kan ni ta Gloria Cleary`s(Isla Fisher)+Andy Anderson`s(Kate Hudson) rollkaraktärer och multiplicera dem med 10 så har ni verkligen flickan från helvetet, alltså moi! Och tro mig så vill jag verkligen inte bli/vara.

                                        
                                                  drömfångare

                                                       /sara

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Jag en drömfångare faktiskt, den ger alla drömmar.. från dåliga till bra!

2009-08-10 @ 11:32:01
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0