Dag för dag...

Så där nu ska ni äntligen få se lite, blir en blandad kompott men här har ni Malin goes Toreivieja!


Hej då Sverige, här ger vi oss i väg!

Visst är jag höjd rädd men inte när jag flyger, då är det nästan lite mysigt att se hur saker ser ut nedanför.
Men en sak undrar jag alltid varför bälte när det blir lite guppigt? Det kan ju inte hjälpa om vi störtar?!

Åhh va jag ville sova när jag kom fram 22.00, men samtdigt vill man ju se allt så vi gav oss ut.

Återvändsgränd attans men när vi ändå är här kan vi ju äta tycker Mr O.

Självklart började jag Spanien resan med att äta Paella.

Sen blev det spansk musik på en söt liten bar

Nu var Mr O:s "grande cerveza" drickande i gång på riktigt.

Sen var vi visst lite full het plötsligt och den där stora sängen ni fick se nyss var dags att inviga.
Mr O missuppfattade visst det halva natten och sova på toalettgolvet.

Resten av resan får ni bilder på sen för nu måste jag hitta på något att göra middag av.
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0