Ang min graviditet...

Den senaste tiden så har jag råkat ut för en mindre trevlig fråga. Nämligen;"Är du med barn!?" Bara den senaste månaden så har det hänt vid åtminstone 2 tillfällen. Ni hör ju själva, 2 jävla gånger är ingen tillfällighet! 1 gång= pinsamt misstag. 2 gånger=?
Slutsats: Antagligen så har jag blivit semesterfet eller så saknar folk något att prata om då de träffar mig...Vad ni än gör fråga ALDRIG, ALDRIG en tjej om hon är med barn. (Inte ens på ett skämtsamt sätt.) Det kan vara känsligt av olika orsaker och tjejen ifråga kan ta illa upp även om det inte är menat som elakt.
Jag återkommer senare med en stor,fet anledning till varför jag inte är lämplig som mamma...Ett litet missöde som hände härom dagen...

               
                 Nicole Richie däremot väntar med största säkerhet smått...

                                      /sara

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du kommer då aldrig få vara ensam med mina framtida barn om jag nu inte på något sätt skulle vilja bli av med dom för då står du överst som barnvakt ;)

2009-08-30 @ 12:35:00
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Parre

Men vad sjukt du som är så liten och nätt, hur kan folk ens fråga något sådant om det inte ens syns?

2009-08-30 @ 20:48:56
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0