God morgon!

Då sitter man på hotellet och väntar. På vad kanske man inte ska säga så jag lämnar det till era fantasier.
Gårdagen var verkligen toppen. Veckorevyn slog verkligen på stort som alltid. Mer om det kommer när vi kommer hem så att ni kan få se lite bilder med.

Nu ska vi snart fixa till oss och bege oss upp till Stureplan igen för stadens största bullar. Efter det blir det lite shopping i racerfart för att hinna med allt vi tänkt oss innan bussen avgår hem till Norrköping kl 16.45.

Hoppas ni har det lika soligt och varmt hemma och att det blir en lika varm och skön dag i morgon när jag bara ska lata mig hemma i trädgården och kanske sola benen ordentligt för första gången i år.

Nu måste jag sätta fart, så att vi kommer i väg och kan påbörja shoppingen. Eller det där var väl lite av en lögn för jag hann ju redan påbörja den i går. Med vad för ni se senare men kan lova att det är något rosa och så Malin.

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0