Definitivt topp 3

Jag brukar göra egna små listor i huvudet ibland. Jätteknäppt, jag vet! ;) Exempel på listor : "topp 5-elaka citat" "Taskiga pojkvänner topp 5" etc, etc, etc...
Mitt senaste tillskott måste vara:

"Så j*vla, outhärdigt ont det gör topp 3"

1
? Inget än så länge...Men jag kan tänka mig att barnafödandet är en blivande kandidat här...

2 Skoskav! Jag tampas med det flera gånger per år och ja det är självförvållat men ska man vara fin så får man lida pin...Igår så skaffade jag mig årets första skoskav i ett par svarta, ankelstövletter med en liten jäkla klack på ca 4 cm. Detta är så ynkligt att det egentligen inte ens förtjänar en utrymme här på bloggen. Men satan så ont skoskavsblåsor gör! Knappt så jag klarar av att gå i gympaskorna...

3 Mensvärk! Jag har en killkompis som försökte sätta sig in i den tortyr som tjejer genomgår varje månad: "Fan, du måste ha SKITONT eftersom du är så jävla arg...!"
Ja, om ni bara visste...

                
                 Hur mycket jag än ogillar det så blir det definitivt gympaskor i ett par
                 dagar nu...

                                                       /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0