pissed!

Just nu så är jag på grymt dåligt humör...Varför? Jo, för det är 3:e gången på en månads tid som de stänger av vattnet till lägenheten UTAN att meddela om detta. 2 av dessa 3 gånger så har jag stått med hela huvudet fullt med schampo. Inte speciellt roligt! Funderar skarpt på och ringa upp min kära hyresvärd imorgon och framföra mitt missnöje, eftersom de bara har kontorstid mellan kl 8-12 på torsdagar! GRRRRRR

Ps: Jag får väl se det positiva...Jag kommer att få värsta glänsande hollywood-svallet eftersom min hårinpackning suttit i lite drygt en timme nu. (eller så blir det flottburk av det hela...) Ds

                                                          /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0