fransk balle...

Äntligen hemma! Har fart runt som en yr höna idag. Jag fick nämligen ett nytt ryck ang min vardagsrum-makeover. Så det har inhandlats lite saker som jag kan pimpa vardagsrummet med, då jag får några ögonblick över. För de flesta som känner mig, vet ju redan att heminredning knappast står överst på listan bland favorit hobbys.
Prylarna som fick följa med hem redovisar jag senare.
Dagens mellanmål bestod av "fransk balle" (frensh hotdog) Vanligtvis så tycker jag att de är sjukt goda men denna var bara mager och tråkig. För här spelar faktiskt storleken roll...

               
               som ni ser: en riktig tunnis! Hade kunnat skämta grövre men jag biter 
               mig i läppen ist... ;)

                                              /sara
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0