Och jag som trodde fredagar va roliga!

Ibland inser man vad fel man har i livet. Eller har nog innerst inne insett att varannan fredag inte känns som helg eller mysdag alls.
Detta beror nog på att jag jobbar varannan helg och hur lätt är det att mysa och koppla av när man vet att jobb väntar morgonen efter.
Annat är det egentligen med denna helg, jobbar i och försäg men börjar ju inte förren 15.30  i morgon så på sätt och viss är jag lite ledig. 7-10 i dag är ju en rätt onödig tid men får mig ju o andra sidan att komma ur sängen och göra lite nytta.

Fredagar ska vara roliga, man ska äta gott och mysa. Allt annat än det har jag att göra i dag.
Här ska städas, diskas, tvätt ska hängas, räkningar betalas, garderober sorteras, recept ska in i sina pärmar, det måste handlas. Nu kommer jag i och försäg säkerligen max göra 2-3 av dessa saker, med tanke på hur tråkiga sysslorna är.


Vart ska jag börja?!

Någon som har något roligare för sig denna fredag?

/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0