Julshopping var det här...

Och springa på stan pms-tjurig är absolut ingen bra idè, ännu mindre en lönehelg som denna-1 månad kvar till jul. Fick ändå en hel del shoppat, dessvärre så var allt utom en sak till mig själv. Fick in en öskelista igår-kväll och det är den enda! En liten ledtråd på julklappen är att den går under kategorin "årets julklapp" dvs en upplevelse... 
Jag börjar däremot undra vad fan är det med folk i min omgivning!? Vill ni inte ha några julklappar i år eller!? Jag frågar och frågar, vad min familj och kompisar önskar sig, men ingen vet...Använd fantasin vettja!
Jag vet iaf att jag vill ha massor av julklappar!

               
                 tidiga julklappar till mig själv!

                                             /sara
 


Kommentarer
Postat av: Parre

Det är bra, visa dem var skåpet ska stå! :)



Ingen förtjänar dessutom julklapparna mer som är köpta av ens egna surt förvärvda pengar, än just man själv:)

2008-11-30 @ 00:54:25
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0