Sol men kallt.

Ja det är vad man kan konstatera av att titta ut genom mitt fönster. Ser verkligen jätte härligt ut tills man upptäcker att det är frost på bilarna och dagg i gräset.
Så ne blir ingen lång härlig morgonpromenad för min del utan vovven får springa och busa med den andra här på tomten tills vidare.
Får hoppas att det blir varmare framåt lunch för gillar inte att klä på mig flera lager med kläder bara för att rasta denna energiknippe.

Ska bli av med storebror nu för ett par veckor i alla fall, skönt fast samtidigt ensamt för då har man ju ingen att hänga käft med om dagarna. Hoppas i alla fall han får kul nere i Danmark.
Tänkte ta en sväng in till maxi med om en stund, behöver inhandla lite broccoli och spenat bland annat, måste bli bättre på att få i mig järn, kalcim m.fl nyttiga vitaminer och mineraler.

Men hoppas alla får en härlig tisdag, vi hörs igen senare under dagen.

///Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0