Tv kväll..

I kväll ska jag bara lata mig, eller nästan i alla fall först ska det städas upp i vardagsrummet så att jag/vi kan börja måla i morgon. Ska bli kul att få lite färg på rummet. Eller det där blev ju fel för jag ska ju bara måla vitt. Eftersom det är grunden som ska målas så att det inte går åt lite många lager med den lite dyrare färgen sen.

Nu ska jag laga mat och sedan blir det one tree hill och gossip girl så bara mysa ner i mig i en filt framför tvn och låta allt vad göromål är vänta tills senare.


Här ska det bli ugnsstekt faluorv och potatismos till middag.

/Malin
(Bild lånad här)

Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Gott med rejäl husmanskost. Vi skall ha köttbullar och potatis.

2008-12-14 @ 17:58:16
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Ha en mysig afton då;)!

2008-12-14 @ 17:58:48
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0