Ne jag vill inte!

Kan inte just du vara gullig och gå och jobba åt mig?
Jag vill verkligen inte, jag fattar inte varför jag inte slösade 2 semesterdagar till och hade fått ledigt från 23/12-1/1
Man var väl för snål helt enkelt.

På tal om semester så har våran chef fått fnatt, hon har fått för sig att vi måste ha lämnat in våra önskemål om sommarsemester senast siste februari.
Kan en chef göra så? Jag måste söka vidare på detta för vem vet hur man vill vara ledig redan då?

Sen på tal om 28 Februari så är inte det något roligt datum för mig. Det är nämligen den dagen jag får gå upp mitt i natten för att skjusa Mr O till Arlanda så att han kan få 3 veckor i ett av världens underbaraste länder, nämligen USA. Tänk er solen och värmen i LA och shoppingen i stället för detta kalla regniga och tråkiga land.
Jag är inte avis, ne absolut inte..... VA TROR NI!

Varför inte jag får följa med, ja det är nog enkelt har väl inte 3 veckor semester att ta ut redan nu om jag vill ha något kvar i sommar. Men någon vecka ska jag nog plocka och dra med mig Sara till något varmare ställe med i alla fall skaplig shopping.

Men nu vill jag inte göra något alls för jag är LAT!

Så har ska jag gå runt in i det sista!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0