Julen står för dörren..

Ja då är det inte många dagar kvar tills man ska få öppna alla härliga paket. Men innan det ska man ju tyvärr hinna med en hel del så blir inte mycket tid att lata sig närmsta dagarna.

I dag har jag jobbat sedan mötte jag upp mamma och inhandlade all mat till julafton. Sen blev det lite snabba julklappsköp innan hemfärd.
Sen jag kom hem har jag maskerat och målat den första väggen med den färgen som det ska ha i slutändan. Färgen verlar dock lite mörkare än jag tänkt mig men det blir nog bra när allt är klart.

Nu ska jag gå till kylen och ta mig lite lunch, tror det blir en skinkmacka för hinner inte laga lunch. I dag ska golvet inhandlas också det ska bli så kul att äntligen få välja golv. Jag vet hur jag vill ha det men vi får se. Två viljor även om den enas väger lite tygre.

Ne nu måste jag fortsätta här så det blir klart någon gång.


Någon som längtar till all julmat?

/Malin

(Bild lånad här)

Kommentarer
Postat av: pillan

Ja en shoppingrunda tackar jag aldrig nej till det vore jätte roligt faktiskt=)

2008-12-19 @ 16:59:23
URL: http://lovelybrunett.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Kommer julbordet se ut så där hos dig.

Kram

2008-12-20 @ 10:09:37
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0