Jag är fan jultomte!

Jag är fan jultomte! Eller jag känner mig iaf som en... ;)
Trots att jag för några dagar sedan sade att jag var klar med alla julklapparna, så blev det ett par till idag och en ny växt till mitt vardagsrum. Jag ger den ett år...! Jag är nämligen världsbäst på att döda växter! ;)

                
                nya växten och klapparna som inhandlades idag...
                
                okej, nu är det iaf färdighandlat...from nu så ska jag bara 
                handla till mig själv! ;)

                                                    /sara

                                      

Kommentarer
Postat av: Daniel

Köp inga fler julklappar... köp nyårsklappar istället! :-D

Snygg växtlighet, ska den stå där den står eller hittade du nåt annat bra ställe för den?

2008-12-18 @ 19:19:47
Postat av: sara

nae,nu blir det inga fler julklappar...bra idè det där med nyårspresenter...

ang min nya grönsak/växt så ska den INTE stå mitt i rummet, har dock inte hittat ngn annan plats till den än...

2008-12-18 @ 20:36:02
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Malin

Den kanske kan få på i den så kallade klädkammaren ;P

2008-12-18 @ 21:59:08
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0