Dagen i kort skulle förra inlägget vara...

Det var meningen att förra inlägget skulle handla om dagen i kort men insåg att det inte alls blev vad jag tänkt mig. Fingrarna och hjärnan ville inte sammarbeta så blev som det blev och jag fick ändra rubriken. Men nu kommer dagen i kort.

9.00 P-mlte
12.10 Frida hämtade upp mig. Sen blev det julklappsshopping och en del tröst/förtjänst shopping till mig själv.
17.15 Hem för att slå in de klappar som inte slogs in i affären.
19.00 Laga middag och äta, blev lite rester från frysen till Mr O och en majskolv och en vårrulle till mig.
21.00 Ska ge Mr o datorn, gå och duscha av mig och sedan hoppa i sängen och försöka sova.

Ja så sov god nu

/Malin

Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj, det låter kul att hoppa i sängen :-P

Hoppas du sov gott sen efteråt :-D

2008-12-16 @ 22:25:42
Postat av: Malin

Ja det är roligt, fast önska min säng var mjukare och hade bättre studs.



Hotellsängar är ju oftast kanon att provhoppa ;)

2008-12-17 @ 09:31:39
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0