Film och skitsnack

Vart en trevlig kväll igår. Vi såg någon typ komedi som jag redan glömt namnet på. Men den var helt okej i alla fall.
Kvällen avslutades med att Frida skjusade Malin till Max, då Frida tyckte Malin såg jätte sjuk ut och behövde äta.

Här kommer lite bilder från gårdagen...


Fridas nya väska


Allt det som Frida lyckas mosa ner i den lilla söta väskan. Säger bara ajabaja Frida!


Bjöd Frida på lite snacks. Som tack för att hon kom och underhöll mig.


Stackars Jansson var riktigt uttråkad av filmen.


Här har vi gästen, denna gång lekandes med sin kamera.


Kvällen slutade lyckligt, Jansson blev glad igen.

Inga kort på mig, varför? Jo för att enligt Frida såg jag riktigt sjuk ut och det vill jag inte att ni ska behöva se.
På tal om sjuk, i dag är allt tillbaka påp ruta ett. Ingen mer mat till mig nu förrän jag besökt läkare och fått papper på vad felet är.

/Malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0