cookie monster

Herregud vilken matorgie/sötsaksorgie jag hade större delen av förra veckan. Kan säga att den var så väl tilltagen att jag stundtals blev rädd för mig själv. Hur många av er har tex lyckats äta upp en hel gräddtårta och 8 st winerbröd helt på egen hand!? Jag vet så sjukt jäkla illa...och nej, jag är inte gravid!
Den här veckan kommer att bli hardcore; ska försöka klämma in 4 träningspass, samt drastiskt dra ner på sött och onyttigt. Lättare sagt än gjort; Hade med mig en "nödfalls-chokladkaka" till jobbet igår natt. Självklart så satte suget in direkt vid arbetspassets början, så man skulle väl kunna säga att jag satt och slängde längtansfulla blickar mot kakan i över 10 timmar! MEN, jag åt inte en endaste liten bit av den! Det sjuka hände efteråt, när jag kom hem. Då kunde jag inte somna för att det kändes som om något saknades! Och ni kan ju gissa vad det var; c-h-o-k-l-a-d-k-a-k-a-n! Kan ju säga att jag mumsade i mig den på 3 röda....
Typiskt! Alla tips om hur man blir kvitt sötsug är mer än välkommet!
 
En hel tomtearmè med kakmonster
 
 
                                         /sara
            

Kommentarer
Postat av: Patricia

Du är helt otrolig faktiskt! Har tyvärr inga bra tips, men aldrig funderat på om du kanske har någon brist påvitamin eller ämne i kroppen som ger ditt enorma sötsug!? Bara en tanke, men du ska nog vara glad för att det absolut inte syns - du ser ju ut som hälsan själv! :)

2012-06-26 @ 20:32:12
URL: http://envilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0