Flygande Kurre

Tänkte dela med mig av ett sovtips som garanterat kickar "får-räknar-varianten`s" rumpa. Hetsätning på tid is the shit! Testade själv den egen-påhittade metoden härom dagen.

Jag inbillar mig, att om jag inte kommer i säng innan kl 8 på morgonen, efter att ha jobbat natt, så kan jag inte somna. Så efter att ha varit sugen på glass under ett helt jobbpass, så fanns det inte så mycket annat att göra vid hemkomsten än att kasta mig över frysen för att slita fram glasspaketet. Och bråttom var det. Hade endast 10 minuter på mig innan kl slog 8. Och för att väga upp sött, så behövs lite salt iform av chips. Så med ena näven i chipspåsen och glasskeden i den andra så var det hetsätning på hög nivå som pågick, i ganska så exakt 8 minuter. Därefter tandborstning och bums i säng. Somnade så pass fort att jag inte hann stoppa i öronpropparna, haha. ;)

Räknar med att kunna somna fort ikväll med efter frosseriet hemma hos Anna tidigare på kvällen. Där vankades det "Flygande Kurre" till middag. Samma sak som "Flygande Jacob fast med kassler ist för kyckling. och ett finfint efterrättsbord till min stora lycka! :)


               
                     kvällens mumma!



                                                    /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Den med kassler brukar jag också göra ibland, men visste inte att den hade ett namn - men nu vet jag till nästa gång ;)



Mmm - kiwitårtan såg god ut!

2012-02-06 @ 12:23:59
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0