Madame tussauds-del 1

Ett ställe där du kan slå ihjäl rejält med tid är Madame tussauds. För en billig peng så kan du klämma på vaxdockor efterbildade kändisar. (Vissa är läskigt lika orginalen.) Gå i en sjukt läskig labyrinttur, där du blir jagad av personer som är utklädda till kända filmmördare i mörkret bla: hanibal lector...! Jag skrek så högt och mycket att andra besökare avstod från att gå in för att de förstod att det var så lsjukt äskigt, madame tussauds-personalen som tog emot mig på andra sidan efter att jag kommit igenom skräckkabinettet sade att de övervägde att komma in och rädda mig, haha. ;) Och i slutet av besöket på madame tussauds så får man se en kort 4D-film i simulator stolar.


Ett tips; Om du bokar biljetterna via nätet i förväg så blir det både billigare+att du slipper köa, bara att gå rakt in.


              
           George Clooney friade till mig men jag tackade vänligt men bestämt: nej! ;)
              
              
                En catfight mellan Fia och JLO hängde i luften... ;)
              
                Tompa hängde med Brangelina
              
              


Har så himla många bilder från Madame tussauds så det får bli en del 2 också...! ;)



                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Lustigt, den där Clooney friade till lillsyrran nyss när hon var i London - i exakt samma pose.. Verkar vara en riktig kvinnokarl det där;)

2012-04-25 @ 10:22:14
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: sara

Hmmm, var han otrogen!? Vilken tur att jag tackade nej till frieriet då...för hans skull alltså;skillsmässan hade blivit dyr! ;)

2012-04-27 @ 13:06:12
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha ;)

2012-04-27 @ 20:24:41
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0