Lördagen i bilder

Tidigt imorse så lämnade jag av Sigge hemma hos mina föräldrar och därmed så bytte jag hundbajspåsarna i jackfickan mot SL-kort. Mysbyxorna mot jeans, etc. Befinner mig just nu i Stockholm. Har haft en fullspäckad, toppendag! Slänger upp lite bilder, sedan är det dags är det dags för bingen. 


               
               
             Fika på favoritfiket Saturnus i samband med shoppingen. Med bästa Pernilla.
               
                På djurgården...
               
                så blev det ett besök på nordiska museèt...
               
              där provsmakades olika typer av godsaker på den årliga chokladmässan.
               
                 Flower power! Jag sprang på stockholms kanske pråligaste bil. ;)
               
                 Jag åt sushi till middag. Sällskapet åt ris och någon kycklinggryta.
               
                 Kvällen avslutades med film och godsaker från chokladmässan.


 
                                        /sara

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud vad mumsigt det såg ut! Nu blev jag hungig :(

2011-10-16 @ 16:31:58
URL: http://www.veronicaekdahl.com
Postat av: Patricia

Åh vad underbart med chokladmässa! Hoppas du åt dig mätt för flera veckor framöver:)

2011-10-16 @ 23:35:55
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0