Nya jackor

På våren och sommaren så lever jag i min älskade skinnjacka. Men eftersom vi bor i ett land där åtminstone (minst) 6 månader per år kräver en tjockare jackvariant så slog jag till på 2 st tjockare jackor härom dagen. Det blev i det näst bästa matrialet: (efter skinn såklart) ull. Tror det blir min 5:e och 6:e i samlingen. Kul att kunna variera lite med färg och passform. Dessa 2 inhandlades på h&m, där det vankades 50 % rabatt samt att jag hade rabatter att utnyttja. Kort och gott så slutade notan på 200 spänn. Snacka om kap! :)


               
Ulljacka i längre modell, lätt fodrad med avtagbar luva. Invigde denna vid Sigges och min morgonpromenad i morse.
               
                Kort, kamelfärgad, stilren modell.



                                                   /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jättesnyggt, satt som en smäck på dig.. och vilka fynd du gör herregud!

2011-11-09 @ 19:40:55
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0