Tack bloggen!

Gissa vad!? Idag kom ett kort med posten som gjorde mig minst lika glad som förra veckans post...eller ja kanske tom lite gladare för detta eftersom det var så himla oväntat! Fick ett grattis-kort av raraste Patricia! Gud så himla gulligt! Vi har förresten pratat om att ses i sommar, något som jag ser fram emot så himla mycket! (Parre, vi får ta och spika ett datum snart tycker jag! ;) ) Ibland är det väldigt tacksamt att blogga, speciellt när man kommer i kontakt med så fantastiska människor som man antagligen inte skulle ha träffat annars...!

              
                Detta gjorde verkligen min vecka, Patricia! Tack!


                                                  /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh jag blev nästan lite rörd nu!



Det måste vi absolut göra, är ledig varje helg förutom mellan nästa helg och fram till helgen 1-3 juli. så det är bara att vraka och välja när du kan ;)

2011-06-01 @ 20:11:50
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0