semestershopping

Har haft lite svårt att bege mig ned för att ströshoppa på stan som jag brukade göra innan Sigge flyttade in hos mig. Så nu blir det ist korta intensiva shoppingrundor. Dvs jag har köpt på mig så mycket grejer att jag måste ta bussen hem. Här har ni min semestershopping sedan i måndags:

Klicka på bilderna för att se dem i större format.


                              
                             Lite baskläder. 
               
Har inhandlat mitt första snobbschampo. Kände att jag behövde skämma bort mitt hår lite. Bortsett från mina täta frisörbesök så är jag expert på att misshandla mitt hår. Jag använder dagligen plattång utan värmeskydd, använder inte balsam, skippar solskydd, etc, etc...Ja, ni fattar. Mitt hår mår pyton. Hoppas på att omtalade Redken ska finna bot på det.
               
Jag slog till på en ny kamera. Lika så där; Jag är himla vårdslös med mina kameror. Deras livslängs brukar snitta på 1 år ungefär. Jag använder dem nästan dagligen, struntar i kamera-väska för att jag vill kunna fota snabbt och inte hålla på att fumla med massa dragkedjor/kardborre innan...
Anyway, denna kändes ganska klumpig. Helt klart största kameran som jag någonsin har ägt. Men vill inte hålla på att slänga ut allt för mycket kosing då de brukar bytas ut efter 1 år. Men denna verkar ju okej. 12 megapixel och 15 * zoom...


                                       /sara

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

Köp bra skydd då du plattar och gör inpackningar ibland, det är kanon för håret. Matrix har bra plattångsskydd!



Härligt med ny kamera, är inte heller den som brukar anv kameraväska eller liknande. Nu får du passa på att fota extra mkt under midsommar!

2011-06-23 @ 17:23:03
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0