grabbdag

Igår så var det en riktig grabbdag. Jag, Sigge och Daniel var hembjudna på fika hemma hos Johan. Johan som numera bor i ensam hushåll höll på att utrota det sista från sitt sambohushåll! :O

                
               
               
                Duktiga pojkar! ;)
               
               
               
               Haha, jag försökte mig på en karriär som rockstjärna. Fanskara: 1 pers.
               
                 kvällsmat :)


Efter kvällsmaten så hann jag "hacka" Johans facebook. Lyckas jag komma över någons facebook så lämnar jag alltid min signaturstatus: "Jag ska bajsa nu!" Exempel på kommentarer på Johans statusrad var: "Push hard", "Tack då vet vi", "Skriver ner det i min svarta anteckningsbok", "Dä låter skitbra Johan"


         
                                               /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Parre

Nej, så du fb-rape:ar fy vad taskigt :P



Haha, men lite kul var det allt! ;)

ps. det är så skoj att du bloggar igen!!!

2011-06-03 @ 11:14:15
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: sara

Haha, ja det är alltid en risk att ha sin fb tillgänglig i min närhet. Skriver alltid samma statusrad dessutom...! ;)



Vad roligt att höra...Jag har insett nu hur mkt jag saknat bloggandet! :)

2011-06-03 @ 18:03:10
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0