Carrie skor

Slog till på ett par riktiga Carrie (satc) skor för ett tag sedan. Jag älskar dem! Och Sigge också, speciellt alla fransarna! ;)
Funderar på att ha dem på bröllopet i sommar. Måste dock lära mig att gå lite bättre i dem först. Klackarna är vrålhöga (för mig som är ganska orutinerad då det kommer till klackar) och skithala. Vill ju liksom inte riskera att bli liggande på rygg på dansgolvet eller halkandes in i dessertbordet...! ;)

              
              
                    Skorna får mig att tänka på den där satc-scenen då
                    Mirandas vatten går på Carrie`s nyinköpta skor!



                                            /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Du har rätt, påminner om hennes skor! :) Snygga, men om det är balklänning som gäller på bröllopet så tycker jag att du ska satsa på mer lättmanövrerade skor eftersom att de ändå döljs av klänningen, om du nu har en långklänning vill säga! ;)

2011-06-08 @ 10:31:08
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0