Bildregn från möhippan

Första riktiga dagen lediga dagen på min första semesterhalva, tjuvstartade ju lite i helgen redan. ;)
...Som sagt så har jag varit ledig i ett par dagar och dessa har spenderats i Stockholm. Hälsade på min bästa kompis samt gick på min blivande svägerskas möhippa. Den blivande bruden blev "utsatt" för att spela in sin egen version av "Vill du ligga-låten", spela in tillhörande musikvideo, limo-tur, spa-besök, middag, samt utgång. Full rulle från lunch till morgonkvisten vill säga...! ;)


               
Den blivande bruden anlände på pimpad cykel. Hade dessutom kommit hem från thailand 4 timmar tidigare! ;)
               
                 I inspelningsstudion
               
               
                 the hummer...
               
               
               
               
                  På spa...




På den här bloggen hittar du lite flera bilder från möhippan.
 
                                          

                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

En möhippa värdig en prinsessa ;)

Ser ut att ha varit en lyckad fest!

2011-06-20 @ 22:12:24
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0