the wedding

Tänkte bara lägga upp ett fåtal bilder från gårdagens bröllop. Med vädjan från brudparet så ska så lite bilder som möjligt läggas, utanför den speciella bröllopssidan på facebook. Men jag har tittat igenom vad andra bloggare har lagt upp på sina bloggar så jag lägger mig på ungefär samma nivå.

Så här var dagen i korta drag: Vigseln hölls i Oskars kyrkan, därefter så blev jag+ övriga familjemedlemmarna hämtade i en  hummerlimo som körde oss tillbaka till Stallmästaregården. De övriga 100 gästerna fick ta sig tillbaka med taxi. Väl på plats så dracks det bubbel innan brudparet anlände i en gammaldags, vit rolls royce. Fotografering med brudpar+familjer, därefter lite mingel.
Framåt 19-tiden så var det äntligen dags att sätta sig till bords...resten av kvällen rullade på i vanlig bröllopsanda; massvis med mat, rörande tal till bruparet, otroligt kul redovisning om svensexan, fri bar, dans men förvånandsvärt lugn och städad tillställning.

Ps: Tror att jag hann kära ner mig åtminstone 3 gånger under kvällen, varav 2 var upptagna, haha. ;)


                
                  Min älskade bror och min nya svägerska. <3
                
                   Malin
                      
                         Menyn
              
                Mina föräldrar, toastmastern och brudens far.
              
               Inte helt oväntat så trivdes jag vid dessertbordet. ;)
              
               På dessertbordet fanns bla godis, cupcakes och macarons. Mums!
               
                  Tårtan!


Kan sammanfatta helgen som en av de absolut bästa helgerna i mitt liv. Vilken upplevelse och dessutom få dela den med min älskade, underbara familj och en av mina bästa vänner, Malin. Ett minne för livet!



                                            /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: bella

åå det är så fint med bröllop :)!

2011-07-31 @ 22:00:23
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Patricia

Verkar ju alldeles underbart, och vad fina brudparet var - tyckte om brudens klänning!



Och tårtan..och maten.. och desserten.. alla tjusiga klänningar - ÅH säger jag! :D

2011-07-31 @ 22:42:15
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: sabina

otroligt fin tårta

2011-07-31 @ 23:18:57
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0