Lillfredag

Onsdag brukar ju kallas för lillördag, vilket då betyder, att idag så vankas det lillfredagsmys! Fast i mitt fall så blir det sällan litet...Har bunkrat upp ordentligt med: tidningar, snacks, plommon, choklad och sedan ska jag sluka resterna från gårdagens äpplepaj! Planen är den att från och med fredag så får jag ta och dra in lite på godsakerna. För då börjar jag min egna lilla nedräkning till Blog awards. Med andra ord en vecka har jag påmig att se till att klänningen sitter som den ska! Fast vi får väl se hur det går med den saken. Jag är ju skitdålig på att avstå från det onyttiga. Jag unnar mig ju sötsaker i olika former varje dag som sagt...

I övrigt så har dagen bestått av en promenad i ösregn och piskande motvind. Jag skulle iväg och titta på en tatueringsstudio som jag blivit rekommenderad att gå till. Dessvärre så var det stängt när jag kom dit idag. Så promenaden tvärs genom stan, i busvädret var förgäves. :(
Har även hunnit med en sväng i butikerna ute vid maxihuset utan att bränna några direkta pengar! ;)

Nu: soffläge!

              


                                        /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Det är kul att du lyckas "tajta" till dig på en vecka, då har man bra gener! ;)

2010-09-17 @ 23:02:01
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0