gårdagens

Ikväll så vankas det jobb igen för min del. Så himla trist det där med att det i stort sett är mörkt för jämnan. Bäcksvart när jag går till jobbet och mörkt på gränsen till att ljusna när jag ska knalla hem igen. Jag är emot det där med fyra årstider. Två hade räckt gott och väl: vår och sommar året om hade varit perfekt ju!

En liten parentes; Jag har en kompis som bor i london sedan ett par år tillbaka. De har haft 21 grader varmt och sol flera dagar i rad denna vecka. Ganska ovanligt oktoberväder för london, måste jag väl ändå säga...!?

Gårdagens:

               
                 topp: h&m, linne: stockh lm, jeans: levis


                                                 /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Vår och sommar året om är jag också med på, eller kanske bara sommar! ;)

2010-10-13 @ 22:15:29
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0