Från bokrean

Ibland så kommer min lathet verkligen ikapp mig skulle man kunna säga...Nu senast så var det nog i samband med bokrean. Jag avstod att gå på bokrean nere på stan dels för att slippa all trängsel, stå i kö samt släpa hem alla reafynd. Böcker är tungt, även i pocketversion. Så jag klickade helt enkelt hem några böcker från bokus rea på nätet ist. Blir inte alls lika långt att bära då mitt postombud ligger typ 150 meter ifrån hemmet och som bonus så slipper jag trängas med massa annat folk.
Jaha, men vad händer? Jo, bokus paketombud i norrköping ligger i pressbyrån mitt inne i city, får jag reda på när det är dags att hämta ut mitt paket. Med andra ord så fick jag släpa böckerna nere från stan i vilket fall.
Lyckligtvis så fick jag skjuts med bil och hann dessutom med lite shopping som jag ska visa upp senare. ;)

                
Varför så många böcker?
Jo, jag läser flera böcker parallellt med varandra. Lite grann som plockgodis, ena stunden så vill jag ha skräck andra gånger sockersöt romantik. Som mest så brukar jag väl ha igång 4 böcker samtidigt.


                                                  /sara


              

Kommentarer
Postat av: Parre

Men det var riktigt smart tänkt ifrån början ;)

2010-03-09 @ 11:34:41
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Linn

Du måste berätta om 14år till salu sen!

2010-03-10 @ 16:59:18
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0