Some shopping...

Jaha, måndag ny vecka. Tuff vecka. Kommer att befinna mig på jobbet måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag omnågon skulle vilja ha tag på mig. ;)
Kom på att jag inte har bloggat på hela helgen. Fy skäms på mig! Det har varit så himla mycket nu den senaste tiden så jag har helt enkelt prioriterat mig själv först och främst...Men jag kan ju dra en liten snabb rapport vad jag har sysslat med i helgen. Fredagen kommer jag faktiskt inte ihåg. Helt sant, inget jag bara skriver. Pratade med en kompis förut och kunde verkligen inte komma på vad jag hade för mig då. Antagligen någon oviktigt alltså. ;)
Lördagen
så var det shopping och lunch på stan ihop med Daniel. Åt en väldigt suspekt räksallad som jag även lät Daniel smaka. Jag menar, skulle olyckan vara framme så jag drog på mig matförgiftning pga av den förbaskade salladen så skulle jag iaf dra med mig någon annan i fallet! Lyckligtvis så slapp både jag och Daniel min förutspådda matförgiftning! :)
På lördagkvällen så var det tänkt att jag och en kompis skulle besöka palace. Norpas äldsta nattklubb som slog igen efter 45 år! Men pga fööööör lång kö så blev det en snabbt besök på bishop ist. Frågan är väl vart man ska gå nu när både palace och bomullsfabriken har slagit igen!?
Söndagen spenderades på liknande vis. Mera shopping, samt ett besök på thairesturang på kvällen.

               


                                        /sara


Kommentarer
Postat av: sabina

koftan var jättefin =)

2010-06-14 @ 20:07:16
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Patricia

Håller med jättesnygg kofta :)

2010-06-15 @ 21:16:14
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0