The bitch is back!

The bitch is back! Eller vad ni nu vill kalla det...Missed me? ;) Jag har saknat er iaf. <3
Jag gör nu alltså ett försök att komma ur min 1-veckas-långa-tycka-synd-om-mig-själv-ekorrhjul. Bloggpausen som i själva verket var tänkt som en slags present till mig själv då jag skulle komma underfund med hur jag vill göra med vissa saker som jag gått och mått dåligt över. Men jag kan ju säga att det inte hjälpte mig ett dugg. Att skriva av mig på bloggen har ju varit som min dagliga terapi i snart 2 år. Fasen vad tiden gått fort!
...Men som sagt nu är jag tillbaka och gör ett nytt försök. Kickstartar med en gårdagens:


               
                 Tröja: hm, jeans: levis, väska: mulberry


                                        /sara


                

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tack för att du tog ditt förnuft till fånga;)



Saknade dig och ditt bloggande, hoppas att du kommer till rätta med det du funderar på i sinom tid och kan må bättre.

2010-01-20 @ 23:14:26
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Välkommen tillbaka.

2010-01-21 @ 07:46:02
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0