Shoppingsugen.

Jag har inte köpt en enda pryl sen jag kom hem från Usa. Eller små saker kanske men inget stort vad jag kan minnas i alla fall.
Händer dock att jag förtränger en del inköp så kan inte lova.
I alla fall så har det nu börjat komma attacker med shoppingsug som nästan ger mig ångest när jag försöker hitta vägar att motstå. Jag vet, är fullt frisk ;)
I alla fall så blev det i dag för mycket så nu spanar jag webshoppar, är dock besviken på utbudet så har ännu inte blivit något köp. Och ska försöka låta bli några dagar till.

Fan, jag kom på mig själv! Jag klickade ju hem några saker från H&M för bara några dagar sedan. Har nog förträngt det eftersom dom inte hunnit komma hem till mig ännu.

Det jag skulle visa er är i alla fall en riktigt söt stickad tröja som jag fastnat för.


Ser riktigt skön ut i mina ögon och för den intresserade så kommer den från Bubbleroom

/Malin

Kommentarer
Postat av: Sabina

den ser mysig ut =)

2010-01-14 @ 19:54:22
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: n

vilken underbar :)

2010-01-15 @ 00:51:21
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0