Ibland är han bra att ha...

Här har jag sedan i morse legat hemma och varit sjukt sugen på en semla.
Jag har hela dagen utan framgång försökt få någon snäll filur att komma förbi med en.
Tog en promenad med Kapten till bageriet men självklart var det inga semlor kvar när vi kom fram efter ca 30 minuter traskande i snön.

I alla fall det var nästan på gränsen att jag skottade fram bilen för att bege mig till stan och inhandla den där jävla gräddbullen men då kom min prins.
Och vad hade han med sig då om inte semla. Och inte bara en utan 4 stycken. Så nu har jag minst en till i morgon med.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad gott! måste köpa en semla snarast.

2010-01-29 @ 09:59:38
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0