Rockaholic

Här kommer den utlovade recensionen av hårsprayen "rockaholic" som inhandlades förra veckan. När jag köper hårspray så är följande  egenskaper viktigast: att den ska tåla fuktigt klimat. Det vill säga frisyren (i mitt fall luggen) ska inte rasa ihop såfort jag kommer utanför ytterdörren. och för det andra så ska den inte göra håret flottigt efter att ha burit den i ett par timmar...

Rockaholic blev jag rekommenderad att använda då jag berättade om mina krav för personalen på hårvårdsbaren. Den skulle enligt dem sitta som berget i den fuktiga, vinterluften som råder nu.
Jag kan ju bara säga att detta är mitt absolut sämsta köp den här månaden. Sprayen är svårfördelad och gör att håret känns som en klibbig massa. Efter ett tag (ca 2 timmar) så känns håret dessutom skitigt och tungt. Det enda positiva är den fräsha godisdoften och den färgglada förpackningen. Nej, detta kändes verkligen som att slänga 200 kr i sjön.

Betyg:  av 5 möjliga


              



                                          /sara

 

 


Kommentarer
Postat av: Sabian

tråkigt ju :(

2010-02-01 @ 19:24:02
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0