dagens

Jag ska göra en kraftansträngning och åla mig ut, utanför dörren om ett tag. Jag har nämligen legat däckad i migrän till och från sedan igår morse. Men nu så måste jag ut för att handla hem nödvändigheter som toapapper, godis, linsvätska, migränmedicin samt järntabletter som jag har fått ett utskrivet recept hemskickat från min doktor. Det stod i brevet att jag hade låg järnnivå i blodet, ligger på 7 och men skall normalt ligga på 13-130(!?) 13-130 vaddå? Jaja, så nu blir det till att äta järntabletter dagligen i 3 månader.


                
                 kofta: hm, topp: hm, stuprör: gina tricot


                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Majsan

Det är gram/liter de menar med siffrorna. Usch inge kul med migrän, hoppas du har det bättre idag :)

2010-02-26 @ 10:29:53
URL: http://style.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0