Bästa lunch-haket

Jag har säkert tipsat er om Paus kök och cafè tidigare men jag gör det igen nu. De har utan tvekan det bästa lunch-haket jag testat. Brukar köpa deras mix-sallad med jämna mellanrum. Igår så slog jag till på en sådan. Ren och skär vardagslyx! Man får välja 5 st tillbehör till sin sallad, varorna är superfräscha och man får mycket mat för pengarna. Så för mig så brukar det räcka till lunch dagen efter också.
Vanligtvis så mixar jag ingredienser som inte ens matchar. Igår så blev det: kyckling, kräftstjärtar, mozzarella, rostbiff och parmaskinka+rhode islanddressing


              
                jodå, i botten av detta så gömmer sig salladen, tomaten och gurkan


                                                /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Mm mycket kött i salladen gillas!

(Annars är dte ju så svårt att bli riktigt mätt)

2010-02-04 @ 18:50:04
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0