I utlandet..

Jag har tagit paus från min vardag och begett mig ner till storebror med familj för att koppla av och mysa lite med Victor.

Gårdagen blev mest bilresa men en sväng på köpcenter och sedan Buggi burgare (300g kött). En lugn och mysig kväll med mys och film blev det på det och sedan somnade man skönt.

I dag är de två stora pojkarna ute på bilfärd till Tyskland, under tiden så pluggar Lene och jag latar mig, byter blöjor och har det allmänt lungt och skönt tillsammans med det lilla trollet som för närvarande sover sött i sin säng.

/Malin

Kommentarer
Postat av: My

Vilken fin blogg :)

Hoppas allt är bra?

2010-12-12 @ 12:03:43
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0