Frakt fritt

Här har jag stängt av den mesta kontakten med sponsorer och webshopping senaste tiden för att jag känt att det behöver sparas lite pengar just nu och för att det enda jag satsat på att handla är julklappar.
Skulle garanterat ljuga om jag sa att jag inte köpt något till mig själv senaste månaderna men har absolut minskat mina utgifter ordentligt.

I dag kollade jag dock mailen och insåg att en hel hög med webshoppar har kört med bra reor, clubdagar med mera.
Fast var nog tur jag såg detta i dag och inte för en vecka sedan för då hade helt klart sparkontot varit på minus i stället för plus.

Men det jag vill komma till och som jag faktiskt ska akut utnyttja nu är att Nelly kör frakt fritt fram till midnatt i dag.
Jag dom har tydligen gjort det ett tag nu men bättre att upptäcka det i sista minut än när det är försent.


/Malin

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Det blev en liten Alice !

2010-12-14 @ 14:44:35
URL: http://resolved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0