gårdagens

Är det bara jag som upplever att hösten kommer ovanligt tidigt i år? Augusti brukar ju annars vara den näst varmaste månaden. Därför så har jag alltid plockat sen semester. Men i år? Augusti är inte ens slut och igår så åkte mina varmstickade tröjor fram ur vinterförråden. Illa!
För övrigt så gick veckans enda hellediga dag åt till besök på vc, en sväng på stan och en sväng ut till maxi-området. Jag var och är fortfarande på jakt efter ett par snygga stövletter eller boots till hösten. Funderar även på att slå till på en ny vinterjacka men den får vänta lite. (såvida jag inte snubblar över någon fantastisk bara sådär. ;) ) Jag har ju några månader på mig att hitta en. Hoppas jag iaf! :O

Gårdagens:

                
                 Tröja: Stella Mccartney, jeans: levis, väska: mulberry


                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag tittade också ut till Maxi-området, men såg inte en du någonstans... Var på väg att ta på mig jackan innan jag skulle dit, men kände att det var alldeles för varmt fortfarande (var ju ändå runt 19 grader?)

2010-08-27 @ 13:26:49
Postat av: Patricia

Ja herregud vad kallt det är!!

Hoppas att värmen kommer tillbaks en snabbis åtminstone innan riktiga hösten och vintern börjar för nu är det långt kvar till sommaren 2011!! :S

2010-08-27 @ 14:38:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0