amerikanska pannkakor

Snodde ihop 5 st amerikanska pannkakor till frukost. Fast med min tur och skicklighet i köket så blev bara 2 st ätbara. Överstekte/brände den första omgången. De flesta som känner mig, vet ju att jag gärna översteker saker: ägg, kött, pannkakor, rubbet! ;)
De 2 pannkakorna som klarade sig ska jag avnjuta med kanel/socker och 2 sorters glass. Mums!
 
                
            Första omgångenmed pannkakor gick väl sådär...De hamnade i slasken. :/
               
                 Mums!

 
                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Du försöker ju i alla fall :D

2010-08-11 @ 11:30:45
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0