Vma

Jag satt och tittade lite på Vma inatt. Och jag vet inte riktigt vad som hände emellanåt: Kanye West stormade senen i protest mitt i ett tacktal, coldplay var nominerade i kategorin bästa rock(!?) och Lady Gaga dök upp i en rad olika outfits...Den ena konstigare än den andra. Jag skall inte berätta vilka som tog hem priser ifall ni skall se galan i efterhand. Men jag kan ju berätta om tillfället då jag höll på att sätta äpplet i halsen: Lady gaga gjorde ett riktigt, riktigt bra framträdande iklädd en minst sagt avslöjande body...men uppträdandet avslutades med att sångerskan dog. Hon blev hängd med blod sippandes från magen och ur ögonen...! Förbaskat magstarkt! Mtv som i vanliga fall inte kan visa Johnny Knoxville svärandes i jackass utan att censurera. :O

Här kan du se galan

              
                Lady Gaga`s outfits på vma

                                                   
                                                /sara


Kommentarer
Postat av: jea

Galna outfits om något :)

2009-09-14 @ 19:38:23
URL: http://nonfiction.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0