Slut spanat!

Jag kan meddela er om att bloggen för min del närmsta tiden kommer handla mindre om shopping och mer om min vardag och planer inför resan till Florida i december.
Detta på grund av att jag ska försöka undvika både webshoppar och affärer så mycket som möjligt dom närmsta veckorna. Jag vill nämligen ha en fet stor plånbok med mig över atlanten.
Visst min pojkvän är bäst och han kommer nog stå för det mesta men det finns alltid en del inköp jag vill göra som han kommer säga nej till att sponsra.
Bland annat kommer han garanterat inte att sponsra mig med hela min nota när jag går bananas inne på Forever21.

Har redan kikat runt en del i deras webshop för att se vad som skulle kunna få följa med hon om det finns i affären när jag kommer över.
Här har ni lite smakprov på vad jag kommer titta efter.








Ne det finns visst hur mycket som helst jag ska kolla efter. Dessa toppar var ju bara ett få tal av alla toppar jag gillar i alla fall på bild.
Kommer vissa er flera inlägg med föremål som ska sökas efter i USA

/Malin

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den 5e klänningen var helt underbar! wow!

2009-11-03 @ 13:38:11
URL: http://nennsan.blogg.se/
Postat av: Linn

Alla var grymt snygga!

2009-11-03 @ 17:17:24
URL: http://liora.blogg.se/
Postat av: Jessica

menade ju inte dig heller utan martin eller va han hette :P haha jaja xD

2009-11-03 @ 21:35:26
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0