5 sommarlåtar.

Vet ni vad? Det är inte bara min garderob som är säsongsbaserad. Det gäller även låtarna som kommer ut ur min cd-spelare. Större delen av året så dominerar rock av både det lättare och tyngre slaget men då det är sol och varmt som idag så åker pop och r&b låtarna in i cd-växlaren. Här är 5 sköningar som jag laddar upp med idag:

* UB40 - Red, red wine

* Beyonce - Baby boy

* Enrique Iglesias feat Kelis - Not in love

* Shakira feat Alejandro Sanz - La tortora

* Gnarls Barkley - Crazy

              
               Funderar på att dra på mig detta fodral till grillfesten...

                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Red, red wine är så bra, riktig klassiker.

Snyggt mönster på klänning också.

Ha en trevlig kväll!

2009-05-30 @ 14:37:41
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0