2 st topp 5 listor

Idag så bjuder jag på 2 st topp 5 listor. Den ena är realistisk och den andra...ja den får jag nog fixa själv om jag vill ha något på den.

Topp 5 "orealistisk" önskelista

* En fawnfärgad mops. Såååååå jäkla bedårande. Varje gång jag ser en så ställer jag mig och fånglor.

* En ny designerväska. Jag vet jag har redan väskor som skulle kunna räcka för en livstid men jag älskar dem och samlar på dem!

* En systemkamera. En nikon d40 med extra objektiv vore inte dumt...

*En resa med trevligt sällskap. Det spelar ingen roll om det är Stockholm, Skåne eller Thailand så länge jag får shoppa och umgås med mina fina vänner.

*En platt-tv till sovrummet. No comment...


...och här kommer den lite mer realistiska önskelistan

* Presentkort
på hm, vero moda eller cdon är mer än välkommet!


* Boken influence av systrarna Olsen står fortfarande på önskelistan...


* En eltandborste måste väl ändå ses som en investering!?


* Ett blomsterbud! Jag blev faktiskt lite avundsjuk då Malin fick det i 25-årspresent. Jag har aldrig fått blommor på det viset...


* Pengar, pengar, pengar! Den som säger att man inte kan köpa lycka ljuger! Jag blir j*vligt lycklig av pengar. Det skapar en sorts frihet ju...


bilder: google

                                                     /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Angående den orealistiska listan, som egentligen inte var helt orealistisk kanske; Tänk om man kunde få allt man ville ha! :)



Men antar att det skulle ta udden av allt tillslut, kanske är det allra bäst att få drömma.

2009-05-23 @ 13:12:32
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0