soft fredag eftermiddag

God morgon! Jaja, det är morgon för mig iaf...Jag har nyss vaknat och planerar en soft fredags eftermiddag. Jag ska lyssna igenom mina 4  nya skivor och avnjuta kaffe och choklad (min frukost, oooopppps! ;) ) 3 st skivor med ett av mina nya favoritband. Kings of leon. Amerikansk garagerock, då den är som bäst. Jag fastnade för deras musik då de gästade någon kvällsshow för ett par månader sedan (jay leno, conan o`brian eller någon annan minns inte riktigt...) och slog redan då till på en skiva. Den 4:e skivan är 80-tals bandet eurytmics som bla gjorde välkända "sweet dreams"

Hittade 2 st nya smaker från plopp och center i godishyllan i veckan. Plopp-tutti frutti och Center-strawberry, lemon chili. Jag är dock lite skeptisk till dessa smakkombinationer...återkommer med smakomdömme då jag provsmakat!

                
                 Jag tillhör dem som fortfarande köper cd-skivor...

                
                 Någon som vet skillnaden på plopp och center egentligen!?

                                                 /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0