För mycket kärlek

I dag är allt så fint, så kärleks full. Bäst av allt är att Mr O kommer hem snart med så ännu mera kärlek kan sprida sig här hemma. Om det nu är möjligt vill säga.
Fast o andra sidan är det ju en helt annan kärlek en den som jag nu tänker visa er. Den här har varken med pojkvännen eller diamant vampyrer att göra utan med det vi självklart älskar mest.


Den må vara fin men kostar också en hel månads lön så hur vida den får flytta in hos mig vart efter eller inte är oklart.
Det ända jag vet är att Marc Jacobs verkligen gjort en Malin väska som inte går att slita ögonen i från.
Får dock be Madde om ursäkt för att jag var tvungen att skrika rakt ut i hennes öra förrut när hon var gullig och ringde mig.
Men hur kan man låta bli att vid första anblicken bara vråla ut "åhh jag är kär!"?!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0