2009-03-20

Jag är ledig.
Det var så skönt i morse när jag vaknade vid 6.45 och tittade på klockan. Hmm inte mer och jag som är ledig och får sova hur länge jag vill.
La ner huvudet på kudden ingen och sov till halv9. Va inte alls fel kan jag lova.
I dag tänker jag försöka göra rätt lite för vill bara ta det lugnt och njuta av min lediga dag. Ska dock försöka tvätta lite för har snart inga rena strumpor alls.

Har i dag fått reda på att alla svarta kuvert jag skickat ut inte kommit fram. Jag vet att vissa kommit fram då folk hört av sig men tydligen finns det ett gäng som inte alls har anlänt till sina adresser.
Vilka dessa är förutom en viss Lina vet jag inte och ber er som tror att ni skulle få ett brev men inte har fått något höra av sig så att jag kan skicka er ett nytt.

Nu ska jag avsluta detta inlägg och bege mig in till Citygross för att inhandla mera läsk, men först ett Grattis till min söta lillebror som har namnsdag i dag.


En soffa är inte gjord för flera personer än 1 om du frågar Joakim.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0