En hälsning från Gotland

Nyss så dök det ner en hälsning från Gotland i brevlådan. Det var ett vykort från mamma och pappa som befinner sig där för tillfället. Eller jag kan väl kort och gott säga att hela familjen befinner sig där, alla utom jag. Mamma, pappa (som fyller år idag förresten. Stort grattis, pappa! Jag ringer ikväll!) och brorsan trängs med resten av stekareliten inne i visby. För er som inte visste så pågår den sk "stockholms veckan" just nu. Vilket innebär att om bratsen inte är i båstad eller halmstad så befinner de sig med all säkerhet i visby just nu. Dock så tror jag inte att päronen slår runt. De håller sig nog till stillsamma utflykter, tittar på tornerspelen och softar på Tott. Om du har vägarna förbi så kan jag verkligen rekomendera hotellet, finfint om du vill bo mysigt! (kostar dock en slant)

                 

                                                        /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0