Skulle ju se alpint!

Här har jag nu suttit och väntat i en timma på att det framskjutna störtloppet skulle börja och så på pricken när starten ska gå kommer beskedet att det är inställt till i morgon. Jag blir så förbannad, gillar inte att vänta på saker som inte blir av.
Var ju förberedd på ett par timmar framför tvn med godis, bubbelvatten och en kopp te.

På tal om te här har ni dagens testresultat.


Betyg:
Ett te i min smak. Fanns ingen jordgubbssmak eller doft. Så namnet är väldigt fel. Smakade heller inte champange eller var bubblande i magen.
Men en härlig neutral tesmak. Passar bra att dricka till alla möjliga tilltugg.
ott enligt mig men får ej full pott då det finns godare och för att namnet är vilseledande.

/Malin

Kommentarer
Postat av: I

2009-02-08 @ 16:10:22
Postat av: I Love Travel

Det där ser gott ut. Jag är själv te-fantast så nu borde jag egentligen springa och köpa din rekomendation.



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha en bra dag!

2009-02-08 @ 16:11:21
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0